perjantai 10. kesäkuuta 2011

JUICYLICIOUS!!!

Mun piti postata jo aikasemmin tällä viikolla, mutta kun oon töistä selvinny kotiin, oon ollu niin poikki että en oo jaksanu alkaa mitään tekeen D: Viime viikolla tein kuitenkin seuraavanlaiset kynnet, joista tykkäsin kyllä tosi paljon mutta kuvasta en tykkää. Whatever.

 Alla siis H&M:n I'm a Saint, koko kynnen päällä Anytimen Sparkling Fizz/Kuplajuoma, ja kärjissä Wet'n'Wildin Sparked.



Tässä vähän aika sitten kerroin haaveestani omistaa Juicy Couturen kaikki hajuvedet. Ja nyt on ensimmäinen saatu! Nimenomaan saatu, sillä viime viikonloppuna ollessani kaverini yo-juhlissa, hän lahjoitti Viva La Juicyn mulle! Mulla luultavasti oli aika WTF-ilme :D Oon hurjan onnellinen tästä, kiitos vielä kerran! ♥
Juicy Couture- Viva La Juicy. Ah

Muutenkin elämä tuntuu taas sujuvan aikas mukavasti :)

2 kommenttia:

Pikachulapset kirjoitti...

Oi,Juicyn hajuvedet on aivan ihanii! ^^

mmajee kirjoitti...

Niin on :)<3