lauantai 21. toukokuuta 2011

trololoo

Tällä kertaa tuli aika järkyttävät kynnet. Halusin yhdistää nuo värit ja mun päässä tää näytti paljon nätimmältä, mutta lopputuloksesta tulee mieleen lähinnä kuin joku rokko olis iskenyt mun kynsiin. Dotting toolin aavulla olisin luultavasti saanut paljon parempaa jälkeä aikaan, mutta kun sitä en vieläkään omista, kokeilin pinnillä. Hyi. No, aina ei voi onnistua.

Tehty tosiaan H&M:n vissiin vuoden vanhoilla lakoilla, I'm a saint ja U must have this. Väriyhdistelmä on siis edelleenkin mieleinen, mutta tuo toteutus nyt vaan ei onnistunut.

7 kommenttia:

Saara kirjoitti...

totta, nuo värit sopivat yhteen kivasti ! (:

Helppounohtaa kirjoitti...

Mun mielestä noi on just söpöt ja tykkäilen noist väreistä! :)
Aika jännä ku ite meinasin aiemmin tehä suunnilleen tollaset kynnet, mut sitte päätinki tehä yhen kynnen vaa pilkulliseks :'D

~Anni

Minna kirjoitti...

Minusta nuo on ihan söpöt.. :3 Varsinki ku vaaleanpunaset joissa on sinisiä pilkkuja!

Anonyymi kirjoitti...

Tee minulle kynnet

t. salainen ihailijasi

mmajee kirjoitti...

Saara: Jeps :)

Anni: Kiitos! Ja aika hauska yhteensattuma tosiaan :D

Minna: Kiitos :)

'salainen' ihailija: Toki teen :DD

Mira kirjoitti...

Kokeile enskerralla tehdä toisella värillä ohuita raitoja kynteen? vois näyttää kivalta :D itteäki houkutellut pinkin ja turkoosin kynsilakan yhdistäminen mutta se ei oo ihan tarpeeks mua, liian söpöä :3

mmajee kirjoitti...

Mira: Voisin kokeillakin :)Hahah :D