sunnuntai 1. toukokuuta 2011

suddenly it's sunday again

Yleensä oon tykännyt että mitä enemmän glitteriä ja krumeluureja, sitä parempi. Nytpä oon aika ihmeissäni kun parhaalta näyttää yksiväriset ja LYHYET kynnet. Joten mä menin leikkaamaan nämä lyhyiksi. Ja tykkään o_o Ehkä mä sitten vaan kaipasin vaihtelua? Anyways, kynnet siis näyttää nyt tältä:
 Viime viikolla ostamaani H&M:n lakkaa, sävy Coral. Anteeksi kauheat kynsinauhani!

Tykästyin tuohon lakkaan, ihanan keväinen! 

Vapusta kerron sitten huomenna. Ehkä. Jos muistan.

3 kommenttia:

Helppounohtaa kirjoitti...

Mulle tulee hirmu orpo olo jos mulla on lyhyet kynnet :'D Ehk se johtuu vaa siit ku yleensä mullon aika pitkät kynnet..

Mutta! Tykkäilen kovasti tuon kynsilakan väristä! *o*

~Anni

Naily kirjoitti...

Todella kaunis tuo väri!

mmajee kirjoitti...

Anni: Mustakin tuntui eka tosi oudolta pitää lyhyitä kynsiä mutta nyt nää on ihan kivat :D

Tincali: Kiitos!